Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:33:29+01:00
Myślę,że:
-liczba członków rodziny
-gdzie pracują, czym sie zajmują
-gdzie żyjecie
-czy mieszkają z wami dziadkowie, rodzeństwo

nic wiecej nie przychodzi mi na myśl
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T16:39:25+01:00
W tej pracy moze byc zawarte wszystko to co chcesz napisac o swojej rodzinie.
nie wiem. mozesz napisac czym twoi rodzice dziadkowie i siostry sie zajmuja co lubicie robic jako rodzina jakie macie zainteresowania cos w tym stylu a jesli ci nie pomoglam to mozesz sprawdzic na sciaga.pl lub na googlach
2009-12-27T16:40:10+01:00
Opisz z ilu osób sie składa, jak macie na imie co robicie gdzie mieszkacie czym si8e zajmuja rodzice(ewentualnie starsze rodzeństwo)