Odpowiedzi

2009-12-27T14:42:22+01:00
Jan Karol Chodkiewicz odniósł zwycięstwo nad Szwedami pod Białym Kamieniem.
Do Krakowa przybył Dymitr Samozwaniec pretendent do tronu moskiewskiego.
Anglia i Hiszpania podpisały w Londynie traktat pokojowy.
Gwiazda Keplera została zauważona w Drodze Mlecznej.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:43:30+01:00
25 września – Jan Karol Chodkiewicz odniósł zwycięstwo nad Szwedami pod Białym Kamieniem.

Do Krakowa przybył Dymitr Samozwaniec, podający się za syna Iwana IV Groźnego, pretendent do tronu moskiewskiego.

28 sierpnia – Anglia i Hiszpania podpisały w Londynie traktat pokojowy.

9 października – Gwiazda Keplera została zauważona w Drodze Mlecznej.