Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:52:48+01:00
Byłą kiedyś kraina która nazywała się LAKONIA. Słynęła ona z małomówności. Świadczy o tym następująca historia podczas oblężenia Sparty władca Macedonii Filip II zagroził że jeżeli zdobędzie miasto to je zniszczy spartanie wątpiąc w zwycięstwo Macedończyków krótko wówczas odpowiedzieli ,,jeżeli…” dlatego obecnie zwięzłe oszczędne odpowiedzi są określane jako lakoniczne.
2009-12-27T14:54:55+01:00
Mówić krótko, zwięźle i na temat. Wywodzi się ze Sparty.
2009-12-27T14:56:25+01:00
Istniała kiedyś kraina słynna z małomówności,była to Lakonia.Dlatego obecnie zwięzłe oszczędne odpowiedzi są określane jako lakoniczne.