Odpowiedzi

2009-12-27T14:59:33+01:00
W butelce zostało 0.5l soku :) pozdrawaim
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:11:28+01:00
3/4 l = 0,75 l
1/4 Ania wypiła czyli dzielę na cztery części
0,75 : 4 = 0,1875 l ( taką cześć wypiła )
0,75 - 0,1875 = 0,5625l w przybliżeniu 0,56 l zostało

odp. Soku zostało 0,56 l.
1 5 1
2009-12-27T15:12:07+01:00
¾ (tyle było)
¼ (ania wypiła)

1l = 1000 ml
1000ml : 4 = 250 ml
250ml * 3 ( bo tyle zostało soku przed wypiciem Ani) = 750ml
750ml - 250ml = 500 ml
0.5 l

Odp : Zostało 0.5 litra soku.
1 3 1