Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:03:39+01:00
Kolisty zakręt koryta rzeki
55 4 55
2009-12-27T15:06:05+01:00
Meandry zwane sa inaczej zakolami i są to fragmenty jakiegos koryta rzeki o kształcie, który przypomina łuk lub pętlę.
43 4 43
2009-12-27T15:06:25+01:00
Meandery są inaczej nazywanymi zakolami- jest to kawałek rzeki przypominający swym kształtem łuk.
Zazwyczaj występują na nizinach.
62 2 62