Hej mam takie pytanko,chodzi mi o Naszą Klasę wystąpił mi taki błąd ze nie wyświetlają się żadne zdjęcia,ani w mojej galerii,ani jak ktoś doda jakieś zdjęcie,jest tylko napisany dany użytkownik a nie ma jego zdjęcia.Po zalogowaniu nie pokazują się żadne zdjęcia same opisy,może wie ktoś co to za problem...POMÓŻCIE nie wiem co robić nigdy się tak nie zdarzyło.
Czekam na jakąś podpowiedz

3

Odpowiedzi

2009-12-27T15:09:14+01:00
Też kiedyś tak miałam. nie wiem co to za problem ale ustąpiło po ormacie kompa
2009-12-27T15:10:43+01:00
Ja też tak miałam i wtedy nie miałam miejsca na dysku.To jest najbardziej prawdopodobne.Może spróbuj zwolnić trochę miejsca na dysku.
Jeśli zdarzyło ci się to pierwszy raz to możesz zrestartować komputer.Możliwe, że to jest jednorazowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:11:54+01:00
Kliknij prawym przyciskiem myszy na fotce i tam chyba powinno coś byc odznacz, blokuj obrazki z serwera