Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:09:18+01:00
Tereny po wyschniętych jeziorach w afryce
5 3 5
2009-12-27T15:10:48+01:00
Szott, szot – płytkie zagłębienie bezodpływowe algierskich oraz tunezyjskich pustyń piaszczystych.
Szotty zasłane są materiałem gliniastym ,pokryte skorupami solnymi i gipsowymi – po deszczu zamieniają się w trzęsawiska lub jeziora.
5 2 5
2009-12-27T15:18:18+01:00
Co to jest szott

Szott jest to słone, duże , a zarazem płytkie jezioro okresowe, wypełniające się wodą w czasie deszczowej pory.

Pozdrawiam.
4 2 4