Odpowiedzi

2009-12-27T15:23:31+01:00
Kazimierz Wielki
- Władysław Łokietek
-Jadwiga kaliska
Władysław Jagiełło
-
-

żadnych informacji o Jagiełło nie znalazłam...
1 1 1
2009-12-27T15:23:40+01:00
Kazimierz Wielki
Ludwik Andegaweński
Jadwiga
Władysław jagiełło
Władysław warneńczyk/Kazimierz Jagiellończyk
Władysław jagiellończyk
Jan Olbracht
Zygmunt Stary
Zygmunt II August
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:26:16+01:00
1.Kazimierz Wielki
2.Ludwik Andegaweński
3.Jadwiga
4.Władysław Jagiełło
5.Kazimierz Jagiellończyk
6.Władysław Jagiellończyk
7.Jan Olbracht
8.Zygmunt Stary
9.Zygmunt II August
1 5 1