Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:29:15+01:00
Czym się różni laptop od nootbooka ?

Laptop
* od 5 kg do kilkunastu kg ;
* rzut podstawy większy od kartki papieru A4.
Notebook
* od 1,5 do 5kg ;
* wielkość okoli A4 palmtop do 1,5 kg wielkość mniejsza od A4.

Notebooki to nic innego jak zminiaturyzowany laptop.
Są one jednak wyposażone w słabszy procesor, mniejszy dysk jak i mniej pojemną baterię.
Notebook może być jednak udanym zakupem, pod warunkiem, że zamierzamy z nim podróżować i wykorzystywać go jak mobilny komputer.
Pozdrawiam.

1 5 1
2009-12-27T15:31:49+01:00
Laptop od notebooka różni sie w zasadzie tylko nazwą notebook jakst taki malutki podręczny. LAptop jest tym co notebook tylko większy
1 5 1
2009-12-27T15:36:52+01:00
Notebook jest gorszy od laptopa, ale za to mniejszy. Ma słabszy procek, kartę graficzną, mniejszy dysk itp. Lapiki są lepsze, ale większe. Do podróży polecam notebooka. ;))