Odpowiedzi

2009-12-27T15:44:42+01:00
Wcielenie jest dla mnie kolejnym przystankiem duszy na drodze do osiągnięcia stanu nirvany- wyzwolenia z cyklu narodzin i śmierci. Dzięki kolejnym wcieleniom może starać się być coraz lepsza i dążyć do oświecenia.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T15:44:46+01:00
Wcielenie jest to ,że Jezus miał posta ludzką i narodził się tak jak ludzie.
więc:
Wcielenie jest dla mnie przejęceim przez Jezusa postaci ludzkiej.

mam nadziej,że pomogłam prszę o najlepszą odpowiedź:D
4 4 4
2009-12-27T16:04:36+01:00
Czym dla mnie jest wcielenie???

Jezus Chrystus, jako Syn Boży, jest jednakże prawdziwym Bogiem jak i prawdziwym człowiekiem. Chrześcijańska nauka o wcieleniu poczęła rozwijać się z doświadczeń historycznych Jezusa, kolejno z formuł "zstąpienia" w tekstach św. Jana Ewangelisty.

Dla mnie wcielenie jest czymś, co przybiera przy urodzeniu wcielając się w coś innego.. Wciela, czyli zastępuje go, zmienia się w nim.. wykonuje to co on. Gra jego rolę. Następnie się w nią wciela.. i wczuwa..
Wcielenie jest dla mnie przejęciem przez Jezusa postaci ludzkiej.

Pozdrawiam.



3 3 3