Odpowiedzi

2009-12-27T15:48:29+01:00
Warmię i Powiśle z Żuławami, a w ich obrębie miasta pruskie, m.in. Malbork i Elbląg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T15:48:33+01:00
Pomorze Gdańskie (jako Prusy Królewskie), ziemię chełmińską i ziemię michałowską
2009-12-27T15:49:12+01:00
Pomorze gdanskie jako prusy krolweskie
zmiemie helminska i ziemie michalowska
warmie i powisle z zulawami, czyli malbork i elblag w ich obrebie