Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T16:13:44+01:00
1.Jan van Eyck
Portret złotnika
Tymoteusz
2.Lucas Cranach Starszy
Wenus i Amor
Lukrecja
3.Andrea del Verrocchio
Portret kobiety
Chrystus i Niewierny Tomasz
proszę o naj:)
3 3 3
2009-12-27T16:15:14+01:00
Leonardo da Vinci:
"Mona Lisa", "Dama z łasiczką"

Michał Anioł:
"Pieta", "Dawid"

Rafael Santi:
"Szkoła ateńska", "Przemienienie Pańskie"
1 5 1
2009-12-27T16:15:24+01:00
Ze sztuki to: Leonardo da Vinci. Jego obrazy to "Chrzest Chrystusa", "Zwiastowanie", "Hołd trzech króli", "Św. Hieronim".
Michał Anioł. Rzeźby: pieta, mojżesz. Obrazy : św. rodzina, sąd ostateczny
Rafael Santi: Obrazy: madonna boska ze szczygłem. Freski: Dysputa o Przenajświętszym Sakramencie
1 5 1