To są pytania do krzyżówki prosze o rozwiązanie!


Pytanie Na ile liter?

1. dobry ma elegantka 4
2.przedmiot 5
3.kwiatów lub kluczy 3
4.częsć dewizji 4
5.samochód, ... Romeo 4
6.mleczny napój 6
7.łamany przez kryptologów 5
8.długa moda 5
9.kurek 4
10.urząd ministra 4
11.patetyczny wiersz 3
12.bezwonny gaz 4
13.gleba z osadów rzecznych 4
14.ocena jurora 4
15.lotny cel w strzelaniu 6
16.sierpowy na ringu 4
17.uszczelnia korek 3
18.ryzykowna wyprawa 8
19.pionowa ściana grani 5
20.układ kart w pokerze 5
21.podziałka 5
22.jednostka natężenia oświetlenia 4
23.dalszy plan 3
24.także widokowy 5
25.nie nadawca 7
26.nie dziób 4
27.pochwalna pieśń 4
28.mezo lub eminem 5
29.angielski liberał 3
30solenizantka z 10XI 4

2

Odpowiedzi

2009-12-27T17:04:24+01:00
1 . GUST
5. ALFA
16. CIOS
25. ADRESAT
26. USTA
SORY ZE TAK MALO
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T17:10:31+01:00
1.gust


3. kod

5.Alfa
6.jogurt
8.sezon
12.tlen
14.nota

27.hymn
15.kaczka
24.obraz
26.pysk



tylko tyle wiem

jest dużo odp. na te pytania określ bardziej