Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T17:41:25+01:00
8 848 - (-5 258) = 14 106

o to chodzi ? :D
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T17:41:56+01:00
Średnia głębokość Zatoki Bengalskiej:2586 m.p.p.m
Mount Everest :8848 m.n.p.m

8848m-2586m= 6262m

Różnica wynosi 6262m




5 5 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T18:22:38+01:00
Śr. gł. Zatoki Bengalskiej:2586 m.p.p.m
Mount Everest :8848 m.n.p.m

8848m-2586m= 6262m -różnica
4 5 4