Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T18:00:23+01:00
A)2,5cm³ = 0,0025 dm³
czemu ?
1 cm = 0,1 dm .
0,1 dm * 0,1 dm * 0,1 dm = 0,001 dm ³
2,5 cm³ * 0,001 dm³ = 0,0025 dm³

Wiem tylko a .
2009-12-27T18:02:59+01:00
A) 0,0025dm³ ponieważ

dm=10cm
dm³=10*10*10
dm³=1000cm³

2,5/1000=0,0025dm³(przesuwamy przecinek o 3 miejsca w lewo,dlatego o trzy bo 1000 ma 3 zera

b)6kg/m³=6kg/1000dm³=0,006kg/dm³
c)45kg/m³=45000g/1000dm³=45g/dm³
d)52kg/m³=52kg/1000dm³=0,052kg/dm³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T18:04:52+01:00
A) 2.5cm³= 2.5cm/ 1000dm³= 0,0025 dm³

b) 6kg/m³=6kg/1000dm³=0,006kg/dm³

c) 45kg/m³=45000g/1000dm³=45g/dm³

d) 52kg/m³=52kg/1000dm³=0,052kg/dm³

Mam nadzieję ,że pomogłem :)