Jedną z funkcji skóry jest udział w regulacji ciepłoty ciała. Znaczne obniżenie temperatury otoczenia wywołuje określone zmiany w funkcjonowaniu tego narządu.


i mam uzupełnic taką tabelkę.
Zmiana w funkcjonowaniu skóry wywołana obniżeniem temperatury otoczenia :
1.
2.
3.

i obok do każdej zmiany należy podac skutek.


bardzo proszę o pomoc .
jest mi to strasznie potrzebne.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T18:41:26+01:00
1.Zmniejszanie wydzielania potu, zwiększanie wydzielania łoju - poczucie ciepła
2.Skurcz naczyń krwionośnych w skórze - gęsia skórka
3.Skurcz męśni stroszących włosy - najerzenie się owłosienia na skórze.
1 5 1
2009-12-27T21:06:40+01:00
2009-12-27T23:08:24+01:00
Także zgadzam się z podaną odpowiedzia ;)