Potrzebuje pilnie konto na www.plemiona.pl
ZA DARMO jak by ktoś miał i żeby te konto miało więcej niż 100 tysięcy punktów.Z góry thx
Dam najlepszego i sto punktów
Kontakt
GG:9157132
e-mail:[email protected]

3

Odpowiedzi

2009-12-27T19:03:11+01:00
Hmm
napisz do gracza podobno ma dasiekk90
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T20:48:49+01:00
Napisz do Łukasz1300 na 27 św to dostaniesz
1 5 1
2009-12-28T00:20:08+01:00
I myślisz, że ktoś Cii tak od sobie odda konto na plemionach z ponad 100 tys. punktów? dobrze się czujesz ? :D
1 1 1