Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T18:56:07+01:00
Http://film.wp.pl/id,25710,rid,62788,title,Szorstka-przyjazn-wuefisty,type,editor,film_recenzja.html
http://film.onet.pl/13837,77845,1,recenzje.html
http://film.o2.pl/film/wszystkobedziedobrze/

:)
2009-12-27T20:20:06+01:00
Produkcja: Polska
gatunek:Dramat obyczajowy
reżyseria Tomasz Wiszniewski scenariusz Robert Brutter , Tomasz Wiszniewski (więcej...) zdjęcia Piotr Śliskowski (więcej...) muzyka Michał Lorenc czas trwania: 98minut



ałe nadmorskie miasteczko. Matka 12-letniego Pawełka umiera na raka. Dziecko, chcąc wymodlić jej cudowne ocalenie, wyrusza na pielgrzymkę do Częstochowy. Chłopakowi, który ma do przebiegnięcia 350 kilometrów, w rozklekotanym VW Passacie będzie towarzyszył borykający się z problemem alkoholowym nauczyciel wychowania fizycznego
.Takąhistorię szorstkiej męsko-chłopięcej przyjaźni widzieliśmy już setki razy, na szczęście Wisniewskiemu udaje się oszczędzić nam nadmiaru wzruszeń czy religijnego patosu, nie stworzył też ponurego trak-tatu o zgubnych skutkach nadużywania alkoholu. Ale ta równie ciepła, co oczywista opowieść byłaby tylko jedną z wielu, gdyby nie nieoczywiste zakończenie. Bo co, jeśli na mecie nie czeka żadna nagroda?

Jeżeli cud się nie zdarzy? W gorzkawym finale możemy jednak upatrywać odrobiny pocieszenia, kryje się tu bo-wiem sugestia, że gdy jesteśmy tak strasznie zabiegani, możemy cud zwyczajnie przegapić. Szczególnie, że rzad-ko występuje w postaci prezentu od niebios. Czasem to po prostu nowa droga, którą możemy pobiec.



pzdr?:]