Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T18:22:02+01:00
(2x-3)=(1-2x)+2(4-4x)
2x-3=1-2x+8-8x
4x+8x=9+3
12x=12
x=1
2009-12-27T18:22:40+01:00
(2x-3)²=(1-2x)²+2(4-4x)
4x²+9-12x=1+4x²-4x+8-8x
9-12x=1-4x+8-8x
9-12x=9-12x
x=x

jest to równanie tożsamościowe - ma nieskończenie wiele rozwiązań
2009-12-27T18:24:38+01:00
(2x-3)^=(1-2x)^+2(4-4x)
4x^2 - 12x + 9 = 1 - 4x + 4x^2 + 8 - 8x
4x^2 - 12x + 9 = 4x^2 -12x +9
4x^2 - 12x + 9 - 4x^2 +12x - 9 = 0
0 = 0
tozsamość
dla kazdego x równanie ma rozwiazanie