Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T18:34:22+01:00
Teatr w starożytnej Grecji był na otwartej przestrzeni co miało swoje wady, np. słońce mogło świecić w oczy lub być za mało naświetlony.Teraz teatr jest dobrze oświetlony i słońce nie świeci w oczy, jest czasem trochę słabo z głośnością mówienia i dykcją aktorów, z czym nie było problemu w starożytności gdyż głos rozchodził się doskonale po amfiteatrze. W teraźniejszym teatrze są lepsze kostiumy i dekoracje, występują też zarówno kobiety jak i mężczyźni, może być wielu aktorów, w teatrze starożytnym były tylko maski i szaty, występowało tylko max. 3 mężczyzn.
51 4 51
dzięki
czemu masz tylko r gwiazdki powinieneś mieć 5
* 4
xd
ta która pytała do której szkoły chodzi ?
2009-12-27T18:39:43+01:00
Teatr starożytnej Grecji:
-występowały ku czci boga Dionizosa
-mogli brać udział najwięcej 3 osoby, ale mogli odgrywać więcej ról
-mogli brać udział tylko mężczyźni
-odbywały się tylko dwa w roku
-mogli tam chodzić tylko bogaci ludzie
-odbywały się pod gołym niebem
-odbywały się tam tylko tragedie i komedie

Teatr współczesny:
-nie występują ku czci bogów
-może tam brać udział dużo osób
-mogą występować mężczyźni i kobiety
-można tam chodzić codziennie
-może tam chodzić każdy kto ma pieniądze, żeby zapłacić za wstęp
-odbywają się w pomieszczeniu
-odbywa się tu dużo rodzai spektakli
66 4 66
nie tylko bogaci bo biednym płacono