Odpowiedzi

2009-12-27T18:36:56+01:00
To film.
To jest jego streszczenie:
Helen mieszka w Londynie z ojcem i dziećmi. John, jej mąż, pracuje w organizacji pomocy humanitarnej w jednym z państw byłem Jugosławii. Od wielu miesięcy nie pojawił się w domu. Helen się niecierpliwi i trochę niepokoi. Pewnego dnia, odwożąc dzieci do szkoły, Helen ginie w wypadku samochodowym. Od tego momentu pozostaje uwięziona między życiem a śmiercią.
2009-12-27T18:52:47+01:00
Cudowne zycie pomiedzy cudownymi ludzmi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:29:45+01:00
Człowiek dzięki pocałunkowi życia czuje, że ma siłe w sobie i wie, że żyje obok dobrych ludzi. Jest także film pocałunek życia.