Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:00:36+01:00
72:2=36 r. 0
36:2=18 r. 0
18:2=9 r. 0
9:2=4 r. 1
4:2=2 r. 0
2:2=1 r. 0
1:2=1 r. 1

czyta się od dołu, więc ta liczba w systemie dwójkowym to 1001000
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T19:05:56+01:00
72/2=36+0
36/2=18+0
18/2=9+0
9/2=4+1
5/2=2+0
3/2=1+0
2/2=1+1

wynik 1001000
2009-12-27T19:07:17+01:00
Wszystko masz w zalaczniku pozdrawiam wynik 1001000
1 1 1