Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:05:53+01:00
1.
Schimanski, Kuzorra i inni

2.
Wiadomości Brukowe.

3.
Czarnogórcy i Serbowie w rosyjskiej polityce księcia Adama Jerzego Czartoryskiego 1802-1806

4.
Obraz obecnego stanu Polski

5.
Francuzi Północy

6.
Naród - państwo - Europa Środkowa w XIX i XX

7.
Napoleon a Polska. Tom 3

8.
Historyczna paralela Hiszpanii z Polską

9.
Napoleon a Polska. Tom 2

10.
Kancelaria Ewangelickiego Kościoła Unijnego w Prusach Zachodnich w latach 1817-1920...
2009-12-27T19:20:10+01:00

Może krajami: duża grupa Francuzów (Balzac, Flaubert, Maupassant,
Hugo), Rosjanie (Tołstoj, Dostojewski), Polacy (Prus, Sienkiewicz,
Orzeszkowa), Anglicy (Dickens, Thackeray, George Eliot, Hardy),
Amerykanie (Melville, Hawthorne, Thoreau, Poe).

morze takie;D
2009-12-27T20:01:21+01:00
FRANCUZI PÓŁNOCNI,
NAPOLEON A POLSKA TOM 3
U BOKU NAPOLEONA,
UCIECZKA Z SYBIRU
NAPOLEON A POLSKA TOM 2
NAPOLEON A POLSKA TOM 1-UPADEK POLSKI A FRANCJI
RZECZ O DOBRYCH SYMBOLICZNYCH
SĄDY I PRAWO W POWSTANIU STYCZNIOWYM
HISTORIA POWSZECHNA W 19 W
UMIERAĆ, ALE POWOLI!!
PAMIĘTNIK
WOJNA W 1812