Odpowiedzi

2009-12-27T19:41:40+01:00
Przywłaszczenie czyjejś pracy lub pomysłu pod swoim nazwiskiem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:43:07+01:00
Jest to jakaś informacja skopiowana z jakiejś strony
Skopiowanie kogoś pomysłu/pracy i pisanie że jest to jego praca czy pomysł
1 5 1
2009-12-27T19:48:03+01:00
Plagiat oznacza kradzież
skopiowanie czyjegoś pomysłu , pracy lub jej czesci i podpisanie
sie wlasna osoba wlasnym nazwiskiem .
1 5 1