Odpowiedzi

2009-12-27T19:52:20+01:00
1. jest ciepła słoneczne pogoda,
2. zapewne dobre warunki przyrodnicze i środowiskowe
3. dużo do zwiedzania
4. język
5.warunki klimatyczne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T20:57:40+01:00
1. język
2. dużo miejsc do zwiedzania
3. ciekawe zakątki
4. piramidy
5. grobowce faraonów do zwiedzania
6. pustynia
7. warunki klimatyczne
8. uczestnictwo w igrzyskach i otrzymanie nagrody
9. wiele zwierząt, które nie występują w Polsce
10. ciekawi ludzie