Przetłumacz na j. polski :) Ważne !!!
Es ist wieder Montag. Das Wochenende ist schon vorbei. Schade! Mein Wacker klingelt um halb sieben. Aber ich bleibe noch eine Weile im Bett. Jetzt aber Schluss!
Ich stehe auf und wasche mich. Oh, wie schon! Das FrÜhstÜck ich schon fertig! Mein Vater ist immer so schnell!

2

Odpowiedzi

2009-12-27T20:03:32+01:00
Znowu jest poniedziałek. Weekend już za nami. Szkoda! Mój budzik zadzwonił o wpół do siódmej.Ale ja nadal leżę w łóżku. Ale teraz koniec!
Wstaję i idę się umyć. Och, jak szybko! Śniadanie już zrobione ! Mój tata zawsze jest taki szybki!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T20:56:23+01:00
Znów poniedziałek. Weekend już za mną. Szkoda! Mój budzik zadzwonił o wpół do siódmej. Ale ja nadal leżę w łóżku. Ale już koniec!
Wstaję i idę się umyć. Och, jak szybko! Śniadanie już gotowe! Mój tata zawsze jest taki szybki!