Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:34:21+01:00
Życie jest ładne,
życie jest długie,
życie jest kolorowe.
Lecz w życiu jak na wojnie,
trzeba walczyć o swoje.
A gdy już wywalczysz upragniony tobie cel,
będziesz miał kłopotów mniej i mniej.
A potem tylko się śmiej
i znajdz drugi upragniony tobie cel.
Najlepiej kogoś kochanego,
przez ciebie miłością obdarzonego.
Na zawrze najukochańszego.
15 3 15
2009-12-27T21:35:56+01:00
Życie jest piękne, cudowne dlatego,
że mało mamy tego najlepszego,
i nie chwal dnia przed zachodem słońca,
bo nigdy nie znasz tego dnia końca ;)
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T21:38:22+01:00
...a gdy w życiu brak radości
i gdy to się nie zmienia
zmień po prostu punkt widzenia
8 3 8