Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:20:35+01:00
Moja pani od polskiego jest humanistką.
Chwytaj dzień po łacinie brzmi "carpe diem".
Metoda złotego środka została wymyślona przez Arystotelesa.
Michał Anioł był człowiekiem renesansu.
16 4 16
2009-12-27T21:21:56+01:00
1.w naszych czasach żyje wielu humanistów
2.carpe diem powinno być naszym przesłaniem
3.dobra zabawa to złoty środek na zły humor
4. człowiek renesansu miał wszechstronne zainteresowania
10 4 10
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T21:25:48+01:00
Jestem humanistą w prywatnym gimnazjum w Warszawie.

Uwielbiam carpe diem.

Uważam że złotym środkiem do czyszczenia szyb jest płyn cif.

Człowiekiem renesansu był Leonardo da Vinci.
13 2 13