Odpowiedzi

2009-12-27T21:30:33+01:00
Ile umiem tyle napisze:)

x- to jest waga stopu pierwszego
y- to jest waga drugiego stopu

ilość złota w pierwszym stopie- 0,950x
ilość złota w stopie drugim- 0,800y

obliczamy ilość złota w otrzymanym stopie:
0,950x+0,800y+2
0,906*25

x+y+2=25
0,950x+0,800y+2=0,906*25

nio i ten układ równan trzeba obliczyć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T02:16:35+01:00
0,95x+0,8y+2
0,906*25

x+y+2=25
0,95x+0,8y+2=0,906*25

x=23-y
0,95(23-y)+0,8y=22,65

21,85+ 0,95y -0,8y = 22,65
0,15y=0,8
y=5,3