Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T22:12:29+01:00
Sztuka waliki
samo obrona
ucieczka
stylu
ponizej
uginac/zginac
podnosic
balkon
piwnica
sufit
komin
ogrodzenie
ogrodek
brama
podest
strych
dach
schody
stopnie/kroki
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T22:27:37+01:00
Martial art-sztuka waliki
self defence-samo obrona
escape-ucieczka
behind-stylu
below-ponizej
bend-uginac,zginac
lift-podnosic
balcony-balkon
basement- piwnica
ceiling-pułap,strop,sufit
chimney-kominiarz,komin
fence-godzić,paser,płot,ogrodzenie,zagradzać
garden-ogrodek,ogrod
gate-brama
landing-podest
loft-strych
roof-dach,kryć dachem
stairs-stopień,schody
steps-kroki,stopnie a step-to jeszcze moze być nadepnąć no i oczywiście kroki,stopnie;]

mam nadzieje,ze pomogłam;]nie jest t z translatora tylko z słownika ;]napewno dobrze:D proszęo najlepsząodpowiedź:}
1 5 1
2009-12-27T22:28:42+01:00
Matrial art- sztuka walki (edytowalem , bo na poczatku zle przepisalem)
self defence- samoobrona
escape-uciekac
behind-za
below-na dole
bend-zgięcie
lift-winda, podnosić
balcony-balkon
basement-piwnica
ceiling-sufit
chimney-komin
fence-ogrodzenie
garden-ogród
gate-wejście, bramka
landing-pomost
loft-strych
roof-dach
stairs-poddasze
steps- drabina przenosna, albo skladana jak wolisz