Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:43:10+01:00
Spalernie odpadów
wady
-powodują zanieczyszczenie powietrza,
- sprzęty czyli te wszystkie piece dużo kosztują, na czym traci państwo

zalety
- jest mniej wysypisk śmieci
- zanieczyszczenia z odpadów nie dostają się do gleby, przez co środowisko jest zdrowsze
2 4 2
2009-12-27T21:47:51+01:00
Przeciw:
1. Paląc odpady w spalarniach uwalniane są szkodliwe gazy, które zatruwają powietrze, a nawet tworzą kwaśne deszcze(niszczą one zabytki itp.)
2. Uwalniane gazy do atmosfery powodują globalne ocieplenie.

Za:
1. Mniej miejsca zajmowały by śmieci na wysypiskach.
2. Nie zatruwałyby one gleby.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :))

1 5 1