Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T21:46:35+01:00
Jest to biochemiczny proces wytwarzania związków organicznych przez komórki zawierające chlorofil, przy udziale światła.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:47:28+01:00
Fotosynteza, jeżeli chodzi ci o pojęcie ogólne na chłopski rozum - jest to pobieranie (np poprzez rośliny) energii słonecznej, dwutlenku węgla oraz wody - a wytwarzany jest tlen, oraz energia potrzebna dla roślin do życia.

Dwutlenek Węgla + Woda + Energia słoneczna ----> Tlen + Energia
1 1 1
2009-12-27T21:53:01+01:00
Jest to proces który wytwarza związki organiczne .W tym udział biorą :
dwutlenek węgla,woda,tlen plus energia,energia słoneczna
1 1 1