Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:56:23+01:00
7,8*10^8m=7,8*10^5 km
8,3*10^-5kg=8,3*10^-2 g
4,7*10^6 m²=4,7*10^2 ha=4,7*10^4 a
7,23*10^-3 cm³=7,23*10^-6 l
4 3 4
2009-12-27T22:05:17+01:00
7,8*10 do potęgi 8 m= 780000000 m=780000 km = 7,8*10^5
8,3*10 do potęgi -5 kg= 0,000083 kg=0,083 g 8,3*10^2
4,7* 10 do potegi 6 m kwadratowych= 4700000 m= 47000 ar = 470 ha
7,23*10 do potęgi -3 cm sześciennego= 0,0723 cm = 0,0000723 l 7,23*10^5
3 2 3