Odpowiedzi

2009-12-27T21:50:18+01:00
Namiętność to przeżywanie silnych emocji zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Gdy intensywność namiętności jest wysoka, przeżywa się takie emocje jak pożądanie, radość, podniecenie, tęsknotę, zazdrość, niepokój. Stanom tym towarzyszy silna motywacja do połączenia się z obiektem miłości, fizycznej bliskości, kontaktów seksualnych. Często miłość utożsamiana jest z namiętnością.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T21:51:24+01:00
Namiętność to stan silnego odczuwania emocji, bądź uczucie skierowane wobec danej pasji, zainteresowania.
Pojęcie namiętności w języku polskim najczęściej odnosi się do seksualności i zmysłowości. Wiąże się je ze stanem odczuwania silnego i nieodpartego uczucia do drugiej osoby, które powoduje utratę kontroli intelektualnej nad zachowaniem.
17 3 17
2009-12-27T22:08:11+01:00
Namiętność- jest to stan silnego odczuwania emocji, bądż uczucie skierowane wobec danej pasji, zainteresowania.
9 3 9