Odpowiedzi

2009-12-27T22:19:52+01:00
Cierpi ponieważ musi sie nameczyc bo jest to jak rodzenie dziecka przez matke wiec aby je urodzic trzeba sie nameczyc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T22:23:41+01:00
Kura rodząc jajko nie odczuwa większego bólu, gdyż jest do tego genetycznie stworzona. specjalny owalny kształt jaja ułatwia jej wydalenie jajka. gdyby człowiek rodził się w skorupce kobiecie zdecydowanie ułatwiłoby to poród, który w przypadku ludzi jest bardzo bolesny.