Ułóż we właściwej (chronologicznie) kolejności zdania:
-Krzyżacy przysłali Jagielle dwa nagie miecze
- Zginął wielki mistrz Ulrich von Jungingen
- Wojska litewskie ruszyły do walki przed polskimi
- wojska krzyżackie zostały okrążone przez Polaków i Litwinów

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T22:16:54+01:00
Krzyżacy przyszłali Jagielle dwa nagie miecze
wojska litweskie ruszyły do walki przed polskimi
zginął wielki mistrz....
wojska rzyackie zostały.....
2009-12-27T22:17:41+01:00
1-Krzyżacy przysłali Jagielle dwa nagie miecze
3- Zginął wielki mistrz Ulrich von Jungingen
2- Wojska litewskie ruszyły do walki przed polskimi
4- wojska krzyżackie zostały okrążone przez Polaków i Litwinów
2009-12-27T22:18:20+01:00
Krzyżacy przysłali Jagielle dwa nagie miecze
Wojska litewskie ruszyły do walki przed polskimi
Zginął wielki mistrz Ulrich von Jungingen
wojska krzyżackie zostały okrążone przez Polaków i Litwinów