Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T22:30:36+01:00
Magnaci-była to najbgatsza szlachta w stanie polsko-litewskim
proszę o najlepsząodpowiedź:D
16 4 16
2009-12-27T22:33:45+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T22:47:14+01:00
Najbogatsz grupa szlachty wywodzaca sie ze sredniowiecznego moznowladztwa.skupiala w swoich rekach wielkie majatki ziemskie i najwyzsze urzedy panstwowe. poprzez system klienteli magnateria zapewnila sobie calkowity wplyw na polityke panstwa.
9 4 9