Hmm.. mysle ze bedzie to dla was latwe..

chodze do 2 klasy technikum. nie zbyt znam sie na historii ale chcialabym czasem zablysnac czyms na lekcji wiec pomyslalam ze przed kazda lekcja bede czytac cos o danym temacie. ostatnio mielismy powstanie listopadowe, ale nie znam za bardzo kolei historii wiec nie wiem co beedzie nastepne. milo by bylo gdyby ktos z was po przeczytaniu tej wiadomosci napisal mi jakie sa kolejne przerabiane tematy na lekcjach historii w 2 klasie technikum

z gory dziekuje

p.s. nie interesuje mnie kopiuj wklej z neta na temat kolei historii bo przeciez wszystkiego napewno nie bedziemy przerabiac

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T23:22:24+01:00
My mieliśmy temat powstanie listopadowe-przyczyny skutki i przebieg a potem juz mielismy powstanie krakowskie i styczniowe
2 5 2
2009-12-27T23:22:39+01:00
Nie wiem, co może być następne w twojej klasie, ale myślę, że byś się dowiedział, otwierając ksiażkę na następnym temacie ;)
1 5 1
2009-12-28T00:15:35+01:00
Ja miałam po powstaniu listopadowym w szkole zajęcia o tym żę 26 lutego po zniesieniu konstytucji Królestwa Polskiego opublikowano Statut Organiczny Królestwa Polskiego, również o tym że w 1836 4 grudnia członkowie Towarzystwa Demokratycznego Polskiego podpisali w Poitiers we Francji Wielki Manifest, w 1839 roku Kraków opuściły wojska pruskie i rosyjskie, na skutek protestu Anglii i Francji. Pozostały wojska austriackie, poźniej o Powstaniu krakowskim (od 21 lutego do 4 marca 1846 roku i Powstaniu styczniowym (1863–1864) omawialiśmy je na kilku lekcjach:)
Ale każda szkoła ma inny tryb nauczania więc nie wisaomu co będzie u ciebie , najlepiej zajrzyj do podręcznika to będziesz się orientowała co będziecie teraz przerabiać :)