Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T23:59:40+01:00
Jest co coś w rodzaju:
zadaj 3 ciosy więcej wrogowi ;)
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T00:10:24+01:00
Dac trzy ciosy wrogowi coś w tym stylu
lub coś tłumaczyła to było ,że dac wiecej niy 3 uderzenia przeciwnikowi
1 5 1
2009-12-28T02:18:08+01:00
Daj więcej niż 3 dodatkowe uderzenia wrogowi.
To znaczy : Daj więcej niż 3 dodatkowe uderzenia wrogowi.