Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T08:25:14+01:00
Duch Święty w księdze Kościoła odgrywa znaczącą role. Najbardziej widoczna jest ona poprzez dary Ducha Świętego:
-mądrości,
-rozumu,
-rady,
-męstwa,
-umiejętności,
-pobożności,
-bojaźni Bożej.
W KKK znacząco jest opisany każdy z poszczególnych Darów. Bo właśnie przez te dary Duch Święty odgrywa znaczącą rolę w życiu każdego chrześcijanina.
1 5 1
2009-12-28T09:51:29+01:00
Duch święty to trzecia osoba po, Bogu Ojcu i Synu. Bo są trzy osoby bosjie: Bog Ojciec, Syn Boży i Duch święty
2 3 2