Odpowiedzi

2009-12-28T09:36:00+01:00
Pozbawienie życia bliźniego/istoty żywej, nieudzielenie jej pomocy, przejście obojętnie nad jej krzywdą. Samobójstwa.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T09:39:39+01:00
* samobójstwo
* zabójstwo
* eutanazja
* aborcja
* badania i eksperymenty z użyciem ludzkich zarodków
* kara śmierci
* terroryzm
* torturowanie
* okaleczanie
* nielegalne przeszczepy
* niszczenie zdrowia:
- nałogowe picie alkoholu
- palenie papierosów
- zażywanie narkotyków
5 5 5
2009-12-28T09:56:25+01:00
Aborcja
eytanazja
zabujstwo
samobójstwo
jak się samemu zabija przez narkotyki picie alkoholu czy palenie tytoniu
ścięcie głowy (kara śmierci)

http://edw.luteranie.pl/index.php?D=31
http://www.teologia.pl/m_k/prz-06.htm
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TD/piate_slowo_x.html
ti masz wszystko :)
1 5 1