Jakie czynności należy wykonać, aby wymienione przedmioty stały się źródłem dźwięku:
struna, głośnik, krzesło, okno, młot i kowadło, maszyna do pisania, magnetofon, torba foliowa, kaloryfer, książka, linijka umieszczona w imadle

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T10:07:44+01:00
Struna - naciągnąć ją.
głośnik - włączyć go , czyli nacisnąć guzik włączenia.
krzesło - pchnąć je.
okno - otworzyć je.
młot i kowadło - potrzeć o siebie.
maszyna do pisania - nacisnąć klawisz.
magnetofon - wcisnąć guzik.
torba foliowa - wystarczy ją dotykać , pocierać.
kaloryfer - stuknąć w niego .
książka - upuścić ją na podłogę,lub wertować karki .

ostatniego nie wiem ;(
mam nadzieję,że pomogłam,nie do końca mam pewność,że jest to dobrze,jeśli nie o to chodziło z góry sory:P
25 4 25
2009-12-28T10:39:01+01:00
Struna-pociągać
głośnik -podłaczyć do magnetofomu i go właczyć(puścić muzykę)
krzesło-stanąc na dwuch nogach krzesła i później spaść na cztery
okno-stukać w nie
młot-wbijać gwożdzie
kowadło -stukać nim o coś
maszyna do pisania -pisać na niej
magnetofon-włączyć muzykę
torba foliowa-nadmuchać i przebić
kaloryfer-możesz czymś metalowym po nim ruszać
książka-otwierasz zamykasz lub przewracasz kartkami
linijka umieszczona w imadle-przykręcać imadło
18 4 18