Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej "Ryby głębinowe". Postaraj się podać przynajmniej trzy argumenty, które przekonają ich, że warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów.

3

Odpowiedzi

2009-12-28T10:39:52+01:00
Warto jest pujśc na tą wystawe ponieważ będzie bardzo ciekawie. Zobaczycie jak żyją ryby głębinowe, jak wyglądają a uwierzcie mi że są to bardzo ciekawe i dziwne stwory. Chodźcie to nie pożałójecie.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:34:36+01:00
Pragnę was zachęcić do obejrzenia wystawy fotograficznej "Ryby Głębinowe". Zobaczycie tam różne ciekawe ryby, które żyją w głebinach mórz i oceanów. Będzie także pokazane ich naturalne środowisko i jak się w nim zachowują.
Warto odwiedzić te miejsce, gdyż można się dużo dowiedzieć o rybach.:)
4 4 4
  • d102
  • Początkujący
2009-12-28T13:39:28+01:00
1Brak dotarcia do tych zwierząt bez specjalistycznego sprzętu i odpowiednich umiejętności
2Są to bardzo ciekawe okazy ukazane w swym naturalnym środowisku
3Są to okazy rzadko spotykane które warto zobaczyć
11 3 11