Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T10:28:47+01:00
Występuje tu zjawisko włoskowatości - http://netsprint.sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2536942. Jeżeli dana ciecz tworzy menisk wklęsły , to ma tendencje do podciągania się po ściankach naczynia - tym naczyniem są włókna ręcznika. Ciecz zwilżając je wchodzi w wolne przestrzenie. Woda wsiąka w ręcznik i podchodzi do góry, do suchej części.
39 4 39
2009-12-28T10:29:47+01:00
To przez zjawisko włoskowatości.
23 3 23