Opisz swoje zwierzątko domowe po angielsku i przetłumacz na polski.
W treści musi być:
- imię
- co potrafi
- czego nie potrafi
- co lubi robić
- ile ma lat
- jego ulubione danie
- czego nie lubi jeść
-dlaczego dla ciebie jest taki wyjątkowy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T10:41:50+01:00
Mój piesek ma na imię Pikuś. Potrafi siadać, warować, dawać łapę na polecenie. Nie potrafi położyć się sam do góry brzuszkiem, ale mi to nie przeszkadza. W rodzinie mamy go 5 lat, rzeczywiście ma 6 lat. Jego ulubionym daniem jest karma w żółtych paczkach Pedigree. Mój pupilek nie lubi jeść warzyw ani słodyczy. Jest dla mnie taki wyjątkowy, gdyż gdy tylko spojrzę mu w oczy przypomina mi się chwila kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy i zakochałam się w jego pięknych oczkach.

My dog's name is Pikus. He can sit, crouch, give paw on command. Can not put itself up belly, but I do not mind. In the family we have it 5 years, really is 6 years old. His favorite dish is the yellow food packets in the Pedigree. My ward does not like to eat vegetables or sweets. It is so unique for me because whenever I look in his eyes reminds me of a moment when I saw it the first time and fell in love with his beautiful mesh.



37 3 37
2009-12-28T10:44:18+01:00
Mam zwierzątko-chomika. Ma na imię Chamtaro. Bardzo lubi biegać, pływać ...Lubi wsiadać do miski... Je ser, chleb, kiełbasę... Ma rok. Jest dla mnie wyjątkowy, bo to moje pierwsze zwierzątko..

I have a pet hamster. His name Chamtaro.He likes to run, swim ... likes to get into the bowl ... If cheese, bread, sausage, ... Is one year. For me is exceptional, because it's my first pet ..


Proszę pozmieniaj sobie trochę, napisałam o swoim

18 3 18