Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T10:49:02+01:00
Wykorzystywane są w rolnictwie i w biooczyszczalniach ścieków oraz do likwidacji zanieczyszczeń środowiska, np. specjalne szczepy bakterii wykorzystuje się do likwidacji trujących odpadów ropy naftowej, dioksyn, detergentów, środków ochrony roślin. W rolnictwie bakterie wykorzystuje się jako źródło substancji zabijających owady (szkodniki roślin).
3 5 3
2009-12-28T13:19:06+01:00
Zatruwają inny rośliny oraz przenoszą bakterie do innych roślin z czego rośnie rola zagrożenia. Bakterie nanoszą się na skórę ludzką z czego człowiek może być chory.
3 1 3