Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T18:25:30+02:00
GEOGRAFIA FIZYCZNA

1.bada środowisko przyrodnicze Ziemi.
2.elementy tego środowiska.
3.powiązania między nimi.

GEOGRAFIA EKONOMICZNA

1.działalnością człowieka w środowisku.
2.Bada działanie człowieka na środowisko.
3.Bada działanie środowiska na człowieka.
2 4 2
2009-09-15T20:12:12+02:00
Geografia fizyczna:
hydrografia ( nauka o wodach)
geologia (badanie wnętrza ziemi)
geomorfologia (zajmuje sie badeniem terenu)
pedologia (nauka o glebach)

Geografia społeczno-ekonomiczna:
geografia kultury
geografia polityczna
geografia usług
geografia ras(religii)
2009-09-15T20:13:07+02:00
1. polozenie gór, depresja morz, liczba dzikich koni w ameryce
2.liczba ludzi w polsce, stopien bezrobocia, przeludnienie w roznych karajach