1.Które z wymienionych poniżej cech są charakterystyczne dla wszystkich ssaków?

ciało pokryte włosami, dwie pary kończyn, rozwój zarodków w ciele matki, prowadzą drapieżny tryb życia.
2. Proszę tak samo opisać ptaki.

kończyny............, rozwój zarodków............., gruczoły produkujące mleko..........,
Bardzo proszę o odpowiedź na to zadanie. Daję ,,najlepszy".

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T10:58:27+01:00
1.
dwie pary kończyn .
(ciało pokryte włosami lub sierścią)
rozwój zarodków w ciele matki.
Tak mi się wydaje :P
2.
nie mam pojęcia,a o co wgl.w tym chodzi ?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T10:59:14+01:00
1.ciało pokryte włosami,rozwój zarodków w ciele matki (wyjątek:dziobaki).
2. Konczyny przekształcone w skrzydła, rozwój zarodków w jajach,gruczoły produkujące mleko brak.
2009-12-28T11:19:17+01:00
1.Rozwój zarodków w ciele matki, ciało pokryte włosami

2.Kończyny przekształcone w skrzydła, rozwój zarodków w jajach, gruczoły produkujące mleko... tego nie wiem