Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:05:56+01:00
"wesele"
"Chuda"
"Angel dziecko ulicy"
"Nad Niemnem"
"Syzyfowe prace"
"Quo Vadis"
1 5 1
2009-12-28T11:06:58+01:00
"Przedwiośnie", "Syzyfowe Prace", "Chłopi", "Faraon", "Ziele na Kraterze", Kronika Galla Anonima, "Pianista.Warszawskie Wspomnienia", "Kazania Starosądeckie" Tischnera a z wierszy to : "Ocalony" Różewicza, "Ze szczytu schodów" Herberta, "Do Króla" Krasickiego.
1 5 1
2009-12-28T11:07:26+01:00
Myślałam o Zemście, chociaż nie wiem czy to to. Są tam wady i problemu szlachty lecz napisane komicznie i nie wiem czy ci chodzi współcześnie, czy może być i dawniej.

Ja proponuje: ,,Zemsta"

A może ,,Ogniem i mieczem" się nada

To moje propozycje
1 4 1