Prosze o sprawdzenie tej notatki pod względem językowym i stylistycznym:

Rośliny otaczają nas wszędzie. Drzewa w parku, rośliny doniczkowe w domu, kwiaty na leśnej polanie… Każdy z nas zadaje sobie pytanie: Po co są rośliny? A więc, rośliny przeprowadzają fotosyntezę, która stanowi podstawę życia na Ziemi. Dzieki temu procesowi powstaje materia organiczna, z której korzystają organizmy nie potrafiące wyprodukować sobie pokarmu. Dla ludzi jednak, najważniejsze jest to, że fotosynteza regeneruje zasoby tlenu. Dzięki temu, mogę stwierdzić, że wszystkie rosliny są nam potrzebne. Rośliny są także obecne w naszym codziennym życiu!
Dostarczają nam: pożywienia, drewna, leków, papieru… Spróbujmy sobie wyobrazić życie bez roślin.

3

Odpowiedzi

2009-12-28T11:09:59+01:00
Jest dobrze tylko 2 ostatnie zdania bym zabrała bo są trochę beznadziejne:[
2009-12-28T11:11:21+01:00
- nie zaczyna się zdania od "A więc"
- fotosynteza nie stanowi podstawy zycia na ziemi
ogólnie to OK
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:19:04+01:00
Rośliny otaczają nas wszędzie. Drzewa w parku, rośliny doniczkowe w domu, kwiaty na leśnej polanie i łąkach. Każdy z nas zadaje sobie pytanie: po co są rośliny? Rośliny przeprowadzają fotosyntezę, która stanowi dla nich jedyne źródło pokarmu. Dla ludzi jednak, najważniejsze jest to, że fotosynteza regeneruje zasoby tlenu. Dzięki temu, mogę stwierdzić, że wszystkie rośliny są nam potrzebne. Rośliny są także obecne w naszym codziennym życiu! Dostarczają nam wielu cennych surowców. Nie wyobrażamy sobie życia bez roślin.

Myślę, że tak będzie lepiej:)